.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاكسازي 71 منطقه آلوده گيلان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان از پاكسازي بيش از 71 منطقه الوده اين استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس, حسين كارگرنيا عصر امروز در جلسه نيروي انتظامي استان نتايج طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح استان را برشمرد.
وي كشف بيش از پنج كيلوگرم مواد مخدر را از جمله اقدام‌هاي طرح مذكور عنوان كرد و اظهار داشت: اين طرح با همكاري كلانتري و پاسگاه‌ها و يگان‌هاي امداد و با هماهنگي مراجع قضايي و بسيج تمام امكانات عملياتي اجرا شده است.
اين مسئول ادامه داد: طرح مذكور به منظور مقابله و مبارزه با قاچاقچيان، عناصر تهيه و توزيع، خرده فروشان، پاكسازي نقاط آلوده، اماكن و محل نگهداري و توزيع مواد مخدر، همزمان در سراسر استان اجرا شد.
به گفته وي، در ر استاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي بيش از 71 منطقه آلوده پاكسازي و از 52 باب اماكن و محل نگهداري و توزيع مواد مخدر مانند مغازه، دكه و منزل بازرسي به عمل آمد كه در نتيجه آن 5 كيلو و 531 گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شده است.
كارگرنيا خاطرنشان كرد: در اين عمليات تعداد 234 نفر از عناصر تهيه و توزيع دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
وي با قدرداني از همكاري مردم فهيم و آگاه گيلان در زمينه كشف مواد مخدر ابراز داشت: شماره تلفن‌هاي 128 و 110 براي دريافت هرگونه اخبار و گزارش در زمينه فعاليت عناصر تهيه و توزيع مواد مخدر آماده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان درباره ايجاد اردوگاه‌هاي اقامت اجباري براي معتادان در سطح استان، بيان داشت: در قانون جديد ايجاد اقامتگاه‌هاي اجباري در مراكز استان در دستور كار قرار گرفته و افراد پس از دستگيري برابر دستور قضايي مجبور به حضور در اين مراكز به منظور ترك اعتياد هستند و در حال حاضر مقرر شده كه با اهداي زمين و فراهم شدن بودجه توسط استاندار گيلان در دستور كار قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.